0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 398 000.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Контакти та закупівліЗнайдено порушення
Дата: 3 лип. 17:44
Орган ДФК: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
ПРИХОВАНО
17 липня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини,68 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)» (ID моніторингу: UA-M-2019-07-03-000033). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення статті 30 Закону по процедурі відкритих торгів на закупівлю – «Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини,68 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)» (ID закупівлі: UA-2019-05-15-000735-b). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Поточний ремонт приміщень КНП "4-а МП м. Львова" по пр. Червоної Калини,68 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи)» (ID моніторингу: UA-M-2019-07-03-000033), КНП "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" надає аргументовані заперечення до висновку. Повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. Щодо першого зауваження. Відповідно до п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовника передбачалось надання : Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання чи спецтехніки чи механізмів тощо, ЯКІ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ВИКОРИСТОВУВАТИ УЧАСНИКОМ ДЛЯ ВИКОНАННЯ поточного ремонту; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, спецтехнікою тощо); найменування орендодавця (надавача послуг тощо). Якщо проаналізувати дану вимогу нашої тендерної документації, можна дійти висновку, що замовником вимагалась інформація ТІЛЬКИ про ту механізми, обладнання, спецтехніку, які безпосередньо будуть використовуватись учасником для виконання поточного ремонту. Відповідно, вивчивши кошторисні документи ПП «Рембудстиль», зокрема «Підсумкова відомість ресурсів», бичимо, що для виконання поточного ремонту по даних торгах, учасник НЕ БУДЕ ЗАЛУЧАТИ кран автомобільний КТА – 25 та автомобіль МАЗ. Відповідно і ВІДСУТНЯ потреба вказівки будь-якої інформації (в тому числі в кого орендується) по даним транспортним засобам. Інформацію про наявність орендованих крана та автомобіля зазначено додатково, за власним бажанням учасника, що не заборонено Законом. Щодо зауваження про відсутність у пропозиції ПП «Рембудстиль» договорів оренди чи інших, де вказана інформація щодо орендодавців, то повідомляємо, що така вимога ВІДСУТНЯ у тендерній документації замовника. Отже вважаємо, що ПП «Рембудстиль» надав ПОВНУ інформацію щодо саме того переліку обладнання, спецтехніки чи механізмів, які будуть використовуватись при виконанні поточного ремонту. Уся інша інформація є додатковою та не має відношення до безпосереднього виконання робіт по даному тендеру. 2. Щодо другого зауваження. Гідно Приміток, викладених до п. 3 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації замовника передббачено: «** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів БЕЗ ДОДАТКІВ». Отже, даним формулюванням тендерної документації замовника НАДАВ ПРАВО учасникам подавати аналогічні договори БЕЗ ДОДАТКІВ. Враховуючи той факт, що у тексті поданого договору від 26.01.2017 б/н, що укладений з ПрАТ «Промбудприлад», НАЯВНА інформація про найменування послуг з поточного ремонту, які виконувалися за договором, відповідно ВІДСУТНЯ підстава для відхилення тендерної пропозиції ПП «Рембудстиль» через описане вами зауваження. 3. Щодо третього зауваження. Відповідно до п. 5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації передбачалось: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (НАДАТИ ОСОБИСТО АБО ПОШТОВИМ ЗВ’ЯЗКОМ із супроводжувальним листом на ім’я голови тендерного комітету ЗА АДРЕСОЮ ЗАМОВНИКА) документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону». На виконання даної вимоги тендерної документації, ПП «Рембудстиль» ВЧАСНО протягом 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, НАДАВ ЗАМОВНИКУ відповідні документи про відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону. Враховуючи все вище викладене, тендерний комітет діяв у відповідності до вимог чинного законодавства та з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі» правомірно обрав переможцем процедури закупівлі тендерну пропозицію ПП «Рембудстиль». Відповідно відсутні будь-які порушення з боку діяльності тендерного комітету. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі». В подальшому зобов’язуємось і надалі виконувати вимоги законодавства з питань публічних закупівель, дотримуватись основних принципів публічних закупівель та не допускати будь-яких правопорушень.