0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 276 000.00 UAH
Знайдено порушення
Дата: 1 бер. 15:05
Орган ДФК: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Усунуто
Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Усунуто
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Усунуто
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі по лотам №1 та №2, розгляд та оцінка тендерних пропозицій по лотам №1 та №2, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення по лоту №2 та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту №2. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників (по лоту 1 - ТОВ «Оіл Трейд К» та ТОВ «ТД Сигма Трейд»; по лоту №2 – ТОВ «Ойл-Ікс»), протоколи ухвалень про відповідність учасників кваліфікаційним вимогам від 01.02.2019 №4, від 06.02.2019 року №5 та від 21.02.2019 року №9, протокол ухвалення про відмову в участі у процедурі закупівлі від 20.02.2019 №8, повідомлення про наміри укласти договори від 21.02.2019 року по лоту №1 та від 01.02.2019 року по лоту №2 та договір про закупівлю від 20.02.2019 року № 180_1 по лоту №2. За результатами аналізу відповідності тендерної документації Інституту сільського господарства Полісся (далі - Замовник) законодавству встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №1 встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТД Сигма Трейд» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме в порушення вимог пункту 1 розділу 3 та пункту 2 Додатку 1 тендерної документації учасником в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено освіту та стаж роботи по спеціальності працівників. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем учасника ТОВ «ТД Сигма Трейд». За результатами аналізу оприлюднення договору про закупівлю по лоту №2 встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовником договір від 20.02.2019 року № 180_1 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб-портал) 25.02.2019 року, тобто на п’ятий день, а не протягом двох днів з дня його укладання.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує пункту 10 частини 1 статті 4 Закону №1644 та відповідно не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №1 встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД Сигма Трейд», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям статті 16 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю по лоту № 2 встановлено, що в порушення вимог абзацу 8 частини 1 статті 10 Закону, Замовником договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі лише на п’ятий день з дня його укладання. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі по лоту №1, розгляду та оцінки тендерних пропозицій по лоту №2, своєчасності укладання договору про закупівлю по лоту №2 та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця по лоту №2, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до виявлених порушень, тендерним комітетом було прийняте рішення про відміну торгів (протокол №10 від 12.03.2019)