На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
56 242 942.77 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 4 вересня, 16:31
Опис
Враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11760-р/пк-пз від 23.08.2019 року та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийнято рішення про відміну відкритих торгів
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-19-002774-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 56 242 942.77 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 281 214.71 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 281 214.71 UAH |
Період уточнень | до 29 липня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 серпня, 12:00 |
Дата останніх змін | 4 вересня, 16:31 |
Початок аукціону: | 5 вересня, 15:51 |
«Будівництво аеродромного комплексу на території міжнародного аеропорту міста Дніпро у Дніпропетровській області» (розробка проектно-кошторисної документації та її експертиза)»1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
Замовник здійснює оплату вартості виконання проектних робіт: - I етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; - IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проектно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; - ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; - IV етапу відповідно до додатково складеного та узгодженого графіка приймання-передачі проектної документації стадії “Робоча документація (РД)”.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37264503 |
Поштова адреса | 03118, Україна, Київ, м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Ім'я |
Роман Субчак |
Телефон | +380442570231 |
Ел. пошта | tender.fininpro@gmail.com |