На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Заступник начальника ЕЦ – Філін Юрій Володимирович, тел.(05136) 4-22-45, y_filin@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці ЕЦ – Жолубак Віталій Мар’янович, тел. (05136) 4-14-64, v_zholubak@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог 1 кат ВВ СМтаР – Сліпенчук Сергій Григорович, тел. (05136) 4-22-09, s_slipenchuk@sunpp.atom.gov.ua.
Ідентифікаційний номер | UA-2019-06-13-002173-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 342 745.28 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150 000.00 UAH без ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 45 000.00 UAH |
Період уточнень | до 15 липня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 липня, 10:02 |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 0% від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 4% від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 6% від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 8% 36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт — 10% |
---|
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок №3. Роботи по заміні КРП-6 кВ систем нормальної експлуатації, важливих для безпеки, в частині секції 3BB (Джерело фінансування закупівлі: короткострокові кредити)1 робота Адреса поставки: 55000, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення: 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3 Строк: до 12.11.2019 14:11 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Виконання зобов’язань ЗАМОВНИКА за Договором забезпечується авансом. Сума авансу становить 30 % від загальної вартості робіт по договору, а саме ____ грн, (______________________грн) у т.ч. ПДВ 20% та сплачується через 15 днів після укладання договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20915546 |
Поштова адреса | 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Ім'я |
Міронов Сергій Леонідович (FRANKO Yuriy ) |
Телефон | +380513641330 |
Ел. пошта | mironov@sunpp.atom.gov.ua |