На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 868 154.08 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Джерело фінансування - кошти Державного та місцевого бюджетів.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36771058 |
---|---|
Поштова адреса | 33023, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Клима Савури, 14-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шекель Леся Іванівна |
Телефон | +380362636063 |
Ел. пошта | pp-vib@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35505111 |
---|---|
Поштова адреса | 35612, Україна, Рівненська область, село, Рівненська область, Дубенський район, с.Варковичі, вул.Шевченка,36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чумак Ганна Ігорівна |
Телефон | +380362451535 |
Ел. пошта | ibkdedal@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-05-22-002593-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 17 868 154.08 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 89 340.77 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 89 300.00 UAH |
Період уточнень | до 28 травня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 червня, 12:00 |
Дата останніх змін | 1 липня, 15:36 |
Аукціон |
10 червня, 13:13 Переглянути |
«Будівництво пожежного депо з житловими приміщеннями (завершення будівництва) по вул. Князя Володимира, 74 в м. Рівне - II черга (пожежне депо)» (коригування) ДСТУ Б.Д.1.1.-1-2013 – інше, (код згідно ДК-021:2015 - 45210000-2, Будівництво будівель)1 робота Адреса поставки: 33028, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Князя Володимира, 74. Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
3. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ 3.1. Фінансування робіт здійснюється коштом державного бюджету через розрахунковий рахунок Замовника відкритий в ДКСУ м. Київ згідно з Планом фінансування (Додаток 2). 3.2. Розрахунки за цим Договором здійснюється Замовником у такому порядку: попередня оплата робіт (авансування), проміжні платежі, кінцевий розрахунок. 3.3. Замовник здійснює попередню оплату робіт по цьому Договору відповідно до підпункту 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі 30 % від суми, указаної в п.2.1. цього Договору, а саме __________________ грн. (_______________________) в тому числі ПДВ ______________ грн. (____________________________). Попередня оплата здійснюється Замовником за умови наявності фінансування на підставі рахунку Підрядника протягом 5 (п'яти) календарних днів. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів у строк протягом трьох місяців з дня попередньої оплати. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати завіреними копіями та оригіналами накладних на придбання матеріалів, конструкцій виробів (оригінали накладних повертаються). 3.4. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно зі ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. 3.5. Розрахунки за роботи здійснюються у національній валюті України в межах бюджетних призначень Замовника через Державну казначейську службу України. 3.6. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України, при наявності бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 3.7. 3а наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. При відсутності бюджетних призначень платіжні зобов’язання у Замовника по Договору відсутні. 3.8. Оплата по договору здійснюється Замовником при наявності виділених асигнувань. 3.9. Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 (десяти) днів на підставі акта (ів) здачі - приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3 на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. 3.10. Відповідно до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та видачі сертифіката, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації. 3.11. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевіряє ці документи і у разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів Замовник зобов'язаний оплатити виконані роботи. 3.12. Оплату робіт, виконаних Субпідрядниками, здійснює Підрядник. 3.13. Оплата робіт з авторського нагляду та технічного нагляду здійснюється Замовником за окремими договорами з третіми особами за рахунок коштів, призначених кошторисом на ці цілі. Сторони домовились, що у разі оплати Замовником робіт з авторського нагляду та технічного нагляду сума грошових зобов'язань Замовника перед Підрядником за цим Договором зменшується на суму витрат Замовника на оплату робіт з авторського нагляду та технічного нагляду. 3.14. У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
3. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ЗА ВИКОНАНІ РОБОТИ 3.1. Фінансування робіт здійснюється коштом державного бюджету через розрахунковий рахунок Замовника відкритий в ДКСУ м. Київ згідно з Планом фінансування (Додаток 2). 3.2. Розрахунки за цим Договором здійснюється Замовником у такому порядку: попередня оплата робіт (авансування), проміжні платежі, кінцевий розрахунок. 3.3. Замовник здійснює попередню оплату робіт по цьому Договору відповідно до підпункту 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі 30 % від суми, указаної в п.2.1. цього Договору, а саме __________________ грн. (_______________________) в тому числі ПДВ ______________ грн. (____________________________). Попередня оплата здійснюється Замовником за умови наявності фінансування на підставі рахунку Підрядника протягом 5 (п'яти) календарних днів. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних матеріалів, конструкцій, виробів у строк протягом трьох місяців з дня попередньої оплати. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Підрядник підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати завіреними копіями та оригіналами накладних на придбання матеріалів, конструкцій виробів (оригінали накладних повертаються). 3.4. Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються після отримання Замовником бюджетних призначень згідно зі ст. 23 та ст. 48 Бюджетного кодексу України. 3.5. Розрахунки за роботи здійснюються у національній валюті України в межах бюджетних призначень Замовника через Державну казначейську службу України. 3.6. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України, при наявності бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 3.7. 3а наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. При відсутності бюджетних призначень платіжні зобов’язання у Замовника по Договору відсутні. 3.8. Оплата по договору здійснюється Замовником при наявності виділених асигнувань. 3.9. Розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 (десяти) днів на підставі акта (ів) здачі - приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3 на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. 3.10. Відповідно до п. 19 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та видачі сертифіката, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації. 3.11. Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються Підрядником та передаються Замовнику. Замовник перевіряє ці документи і у разі відсутності зауважень підписує їх. Після підписання документів Замовник зобов'язаний оплатити виконані роботи. 3.12. Оплату робіт, виконаних Субпідрядниками, здійснює Підрядник. 3.13. Оплата робіт з авторського нагляду та технічного нагляду здійснюється Замовником за окремими договорами з третіми особами за рахунок коштів, призначених кошторисом на ці цілі. Сторони домовились, що у разі оплати Замовником робіт з авторського нагляду та технічного нагляду сума грошових зобов'язань Замовника перед Підрядником за цим Договором зменшується на суму витрат Замовника на оплату робіт з авторського нагляду та технічного нагляду. 3.14. У разі виявлення невідповідності робіт, пред'явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Головне управління ДСНС України у Рівненській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38610634 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА ПОЛУБОТКА, будинок 37 |
Ім'я |
Віктор Ліканов |
Телефон | +380973850195 |
Ел. пошта | likanov2015@gmail.com |