На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 500 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Умови оплати – відстрочка платежу. Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником за умови наявності на рахунку Замовника коштів на фінансування робіт. В разі затримки фінансування оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки по цьому договору проводяться по факту виконаних проектних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок відповідно до вимог п.2 ст.49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки/відсутності фінансування та/або здійснення платежів не з вини Замовника, штрафні санкції до Замовника не застосовуються. У разі виникнення обставин, що перешкоджають своєчасній оплаті робіт, Замовник письмово повідомляє про це Виконавця.
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 23 травня, 10:10
Опис
Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» : порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2019-05-22-000658-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 500 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 12 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 травня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 червня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 травня, 10:10 |
Початок аукціону: | 7 червня, 13:37 |
Роботи з розробки робочого проекту по об’єкту КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ РИТУАЛЬНОГО КОРПУСУ ТА ПІДЗЕМНОЇ ГАЛЕРЕЇ МІСЬКОГО КРЕМАТОРІЮ НА ВУЛ. БАЙКОВІЙ, 16, ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОН1 робота Адреса поставки: 03039, Україна, Київська обл., Київ, Байкова,16 Строк: до 13.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 71320000-7, Послуги з інженерного проектування |
Назва організації | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416768 |
Поштова адреса | 03039, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16 |
Ім'я |
Злотнікова Олена Петрівна |
Телефон | +380445293412+380445293449 |
Ел. пошта | CREMATORIYTENDER@UKR.NET |